Uudised

Uus!

uus.

 Toote tagastamine Silver®Care Junior Toothbrush  või Norwex-brändi Silver®Care Junior Toothbrush  lastele vanuses al.2 kuni 6 eluaastat.

 

 

Norwex võtab vabatahtlikult tagasi Silver®Care Junior Toothbrush või Norwex-brändi Silver®Care Junior Toothbrush (edaspidi tekstis– SilverCare hambaharjad lastele) lastele vanuses al.2 kuni 6 eluaastat.

Põhjus vabatahtlikuks tagastamiseks:

Hiljuti saime teada potentsiaalse probleemi võimalusest Silver®Care Junior Toothbrush või Norwexi-brändi Silver®Care Junior Toothbrush-ga (edaspidi tekstis– SilverCare hambaharjad lastele). Hakkasime omal käel koheselt toodet testima ja pöördusime ka tootja poole palvega, et nad seda sama teeks. Selle tulemusena leiti, et hambaharja pea võib eemalduda käepidemelt, mis võib tekitada lämbumise ohtu.

Hoolimata sellest, et eluohtlikke juhtumeid ei ole tuvastatud, on Norwex otsustanud võtta kasutusele ennetavad turvameetmed, et eemaldada SilverCare hambaharjad lastele vanuses 2 kuni 6 aastat oma sortimendist. Palume tagastada juba ostetud SilverCare hambaharjad lastele.

Norwexi kohuseks on teavitada kõiki oma konsultante ja kliente võimalusest vahetada soetatud SilverCare laste hambahari või harjad toote vastu, mis toetab Norwexi missiooni, järgides kõrgeid ohutusstandardeid, mis on kehtestatud meie poolt meie endi ja meie partnerite jaoks.

Vajalikud meetmed, kui toode on Teie käes:

Kui Teie või Teie lapsed kasutavad SilverCare hambaharja lastele, palun lõpetada kasutamine ja toimetada kaup Norwex Baltic Eesti kontorisse, Teguri 30, Tartu, et asendada see toodete tagastamise vormil oleva tootega ( iga tagastatud hambaharja puhul saab valida 1 toote). Juhul kui see pole võimalik, palun täita toote tagastamise vorm ja saata e-mailile: estonia@norwex.no , võtame individuaalselt ühendust toote tagastamise korral. Tagastades eelpool nimetatud toodet (tooteid), palun lisada juurde täidetud ja allkirjastatud toote tagastamise vorm.

Vajalikud meetmed, kui toode on müüdud klientidele:

Palun võtta ühendust oma klientidega ja paluda neil lõpetada toote kasutamine ning tagastada need, et asendada kõik laste hambaharjad tagastamise vormil olevate toodetega.Täidetud vorm saata meile. Palun pöörduda iga ostja poole võimalikult kiiresti.

Vastavalt Norwexi missioonile, oleme pühendunud sellele, et pakkuda klientidele kvaliteetseid tooteid, järgides kõrgeid ohutusstandardeid, mis on kehtestatud meie poolt meie endi ja meie partnerite jaoks.

Me vabandame kõigi võimalike ebamugavuste pärast. Me hindame kõrgelt Teie usaldust Norwexi toodete suhtes. Täname, et liitusid Norwexi missiooniga ja selle levitamisega Eestis.

Juhul kui Teil on mingeid küsimusi, siis palun võtta ühendust meie kontoriga, Norwex Baltic Eesti, Teguri 30, Tartu, tel. 7 346 003.

 

Mõistvale suhtumisele lootes,

Norwex Baltic

Kallid konsultandid!

Meile kui organisatsioonile on väga oluline, et Teie ja Meie looksime parema tuleviku. Meil on hea meel teatada, et firma on muutnud oma missiooni. Muutused on väga lihtsad, kuid olulised. Norwex´i uus missioon on:

„Parandada elukvaliteeti, vähendades oluliselt kemikaalide kasutamist meie kodudes.”

Meie eesmärk- vähendada kemikaalide kasutamist, et luua kodus turvaline keskkond kõigile elanikele, samuti säilitada terve ja puhas keskkond tulevastele põlvkondadele. Selleks, et paremini kajastada uut missiooni, loodi ja võeti vastu uus Norwex´i logo.

 

Norwex´i uus logo:

Tilk vett peegeldab meie pärandit- puhtam keskkond tulevastele põlvkondadele. Leht sümboliseerib meie pühendumust looduskaitsele. Maja peegeldab meie missiooni, kus ei kasutata kemikaale kodu puhastamiseks ja isiklikus hügieenis ning et luua turvaline varjupaik kõigile. Ring sümboliseerib asjaolu, et meie missioon ja visioon on ülemaailmsed, olles olulised kogu maailmas.

 

 

Bjorn Nicolaisen, Norwex´i direktori originaalkõne:

 

 

 

 

Lugupidamisega, Norwex´i meeskond